Uvjeti prodaje

Uvod u AJ Proizvode
Uvjeti poslovanja
Kupovati  AJ Proizvode (Prim invest d.o.o.) narudžbom putem interneta, pozivom ili slanjem emaila. Posjetite našu kontakt stranicu za sve kontakt informacije. Narudžbe poslane preko weba ajproizvodi.com i kod AJ Proizvoda (Prim invest d.o.o.) mogu se isporučiti samo unutar Bosne i Hercegovine. Ukoliko se nalazite izvan  Bosne i Hercegovine posjetite ajgroup.com kako biste saznali može li AJ Grupa isporučiti proizvod tamo gdje se nalazite.

Nastojimo pružiti izvrsnu uslugu svim našim klijentima. Koristite naša  postavljana pitanja i Uvjete poslovanja da pronađete odgovore na sva pitanja koja imate, ili nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći na bilo koji način.

AJ Grupa ekološki je svjesna i ulaže sve napore da reciklira otpadnu ambalažu gdje je to moguće.
Podaci o tvrtki i Uvjeti prodaje
Naziv tvrtke: Prim invest d.o.o..
Adresa: Derviša Numića br.9 71000 Sarajevo
Matični broj: UF/I-788/02
OIB: 200025140005
Cijene i plaćanje
1. Cijene

Sve cijene na sajtu i katalozima su izražene u  (KM). Sve naše cijene su  prikazane bez PDV-a. PDV će biti dodat pri provjeri prilikom zaključivanja narudzbe na sajtu. Cijene sa PDV-om možete videti na našem sajtu i tako što ćete izabrati tu opciju u gornjem lijevom uglu ekrana. Alternativno, cijene će podrazumjevati uključivati PDV ako se prijavite kao privatni kupac/fizičko lice. Zadržavamo pravo da promjenimo naše cijene u bilo kom trenutku. U slučaju da je proizvod naveden sa pogrešnom cijenom ili netačnim podacima zbog štamparske greške ili netačnih informacija dobijenih od naših dobavljača, PRIM INVEST doo ima pravo da odbije ili otkaže bilo koju narudzbu za takav proizvod.

2. Načini plaćanja
Firme sa ograničenom odgovornošću i organizacije javnog sektora vrše plaćanja virmanski na račun.
Fizička lica prozvode mogu plaćati i kešom, pouzećem prilikom preuzimanja. Čekove i kartice ne primamo.

Nakon obrade vaše narudzbe na sajtu poslaćemo vam neobavezujuću ponudu. Ako vam ponuda odgovara plaćate 20% avans kao potvrda narudzbe. Kada vaša roba bude isporučena, dobićete od nas fakturu na registrovanu adresu za račun sa rokovima plaćanja. Novoregistrovane firme i oni koji kupuju prvi put kod nas plaćaju ostakak iznosa narudzbe odmah po isporuci robe. Kupci sa kojima imamo dugoročna pozitivna iskustva mogu dobiti odloženo plaćanje po dogovoru.

Zadržavamo pravo da po našoj slobodnoj procjeni kupca možemo tražiti 100% avansno plaćanje po potrebi.

Ako faktura ostane neplaćena nakon datuma za naplatu, zadržavamo pravo da zaračunamo zateznu kamatu na zaostale obaveze od 2%. Takođe zadržavamo pravo da suspendujemo odloženo plaćanje u bilo kom trenutku zbog kašnjenja plaćanja po ostalim narudzbama ili promjene kreditnog statusa kupca.


3. Obrada i potvrda narudzbe
PRIM INVEST doo će potvrditi vašu narudzbu u pisanoj formi na navedenu e-mail adresu. Naš prodajni tim ručno obrađuje narudzbe i potvrda narudzbe će biti poslata najkasnije u roku od 24 sata od prijema narudzbe na sajtu. Narudzbe koje sadrže zahtjev za odloženo plaćanje ili količinski popust mogu da potraju duže. Narudzbe poslate vikendom ili državnim praznicima biće obrađene sledećeg radnog dana. Molimo vas da provjerite da li u potvrdi vaše narudzbe postoje greške i da nas obavestite što je prije moguće ukoliko budu potrebne ispravke. Obrada i prijem potvrde narudzbe ne predstavljaju pravno obavezujući ugovor. Zadržavamo pravo da otkažemo narudzbu u bilo kom trenutku prije fakture. Ukoliko se pojavi potreba za otkazivanjem narudzbe Prim invest doo će o tome obavjestiti kupca u pisanoj formi putem e-maila.

4. Promotivni kodovi
Ako imate važeći promotivni kod, možete ga unijeti kada dođete na stranicu za provjeru prilikom slanja narudzbe. Svaki promotivni kod ima svoja vremenska ograničenja i procente. Promotivni kodovi se ne mogu koristiti zajedno sa bilo kojom drugom ponudom (uključujući akcijske cene i paket ponude).

Važeći su samo promotivni kodovi koji su oglašeni na kataloska-prodaja.com ili putem direktnog newsletter marketinga od Prim invest-a Kodovi dostupni na web lokacijama trećih strana nisu važeći. Ako imate problema sa unosom promotivnog koda, slobodno nas kontaktirajte.

5. Ponude
Biće nam drago da vam pošaljemo zvaničnu ponudu za svaki proizvod sa našeg sajta koji želite da naručite.
Da biste zatražili ponudu možete nam poslati e-poštu na info@priminvest.ba ili nas pozvati na 033 718 705

Kada šaljete e-mail zahtev u naslov e-maila napišite: "Zahtev za ponudu - ime firme/fizičkog lica"
U tekst e-maila napišite brojeve artikla i broj komada proizvoda za koje želite ponudu.
Ukoliko prvi put sarađujete sa nama navedite i podatke za identifikaciju vaše firme kako bi vam napravili zvaničnu ponudu.
Takođe navedite ukoliko je potrebno da vas pozovemo putem telefona prilikom kreiranja ponude u vezi dogovora sa isporukom, montažom ili iznošenjem. Molimo kontaktirajte nas. 

Na ponudi će biti navedeno do kog datuma ili koliko dana važi. 
6. Vlasništvo
Vlasnik robe je preduzeće PRIM INVEST doo do isplate po računu u cijelosti.

Isporuka i montaža
1. Gde isporučujemo
Dostavljamo na celoj teritoji Bosne i Hercegovine. 
Fizičkim licima dostavljamo  robu do ulaznih vrata zgrade/kapije dvorišta, ukoliko nije drugačije dogovoreno.
Za poslovne korisnike vršimo isporuku robe na recepciju u prizemlju pod uslovom da nema stepenica koje ometaju pristup zgradi. Možemo da organizujemo iznošenje na spratove po potrebi što iziskuje dodatne troškove (pogledajte #5). Molimo kontaktirajte nas za detalje.
Kupci kojima se isporučuje teža roba paletno su dužni da obezbede viljuškar za istovar, u tom slučaju naše vozilo će se za istovar pozicionirati na mesto po uputstvu kupca (magacin, istovana rampa). Imajte na umu da nismo u obavezi da brinemo za ambalažu osim u slučaju naše montaže, u tom slučaju naši monteri će odnijeti i odgovorno zbrinuti ambalažu (pogledajte #3).



2. Troškovi isporuke
Troškovi isporuke se zaračunavaju inividualno za svaku porudžbinu zavisno od gabarita robe, vrste prevoza i mjesta isporuke. Potrudićemo se da vam ponudimo najpovoljnije opcije. Za lakše pakete najpovoljnija je brza dostava. Ukoliko želite i montažu najpovljnija je varijanta uz dostavu našim vozilom. Ukoliko su u pitanju proizvodi visoke vrednosti i lomljivi proizvodi (npr. ogledala) takođe preporučujemo isporuku našim vozilom. Molimo kontaktirajte nas kako bi dogovorili najbolju opciju isporuke za vas. Imajte na umu da ukoliko sami organizujete dalji transport prema trećim licima prihvatamo odgovornost za potencijalnu štetu u transportu samo do vas, tj.samo do mjesta gde smo mi organizovali transport, a ne do konačnog odredišta na koje vi dalje prodajete robu. (pogledajte #6).
Takođe možete i preuzeti robu u našem skladištu ako vam to odgovara. U tom slučaju obavezna je najava kada će vaše vozilo doći po robu. Priliko preuzimanja u našem skladištu obezbeđen je utovar viljušakrem bez naknade.

3. Uslovi isporuke
Odgovornost kupca je da obezbjedi tačne informacije o dostavi, adresu isporuke, kontakt osobe dostupne da preuzme robu pri isporuci i da ne postoje fizička ograničenja ili ograničenja parkiranja koja bi sprečila pristup dostavnom vozilu. Ukoliko ne možemo da isporučimo zbog netačnih informacija koje je dao kupac ili ako niko nije dostupan da primi isporuku, roba će biti vraćena u skladište. Ukoliko se to dogodi, kupcu će biti naplaćena ponovna isporuka. Molimo kontaktirajte nas za preciziranje detalja kako ne bi došlo do nesporazuma.

Za adrese fizičkih lica dostavljamo robu do ulaznih vrata zgrade/kapije dvorišta, ukoliko nije pismenim putem drugačije dogovoreno.
Za poslovne korisnike vršimo isporuku robe na recepciju u prizemlju pod uslovom da nema stepenica koje ometaju pristup zgradi. Možemo da organizujemo isporuku i iznošenje na željeno mesto kao i uslugu montaže po potrebi što iziskuje dodatne troškove (pogledajte #5).

Veće isporuke će se vršiti paletno. Kupac se obavezuje da obezbedi viljuškar za istovar paleta ili ljude za skidanje robe sa paleta.U slučaju skidanja robe sa paleta mi ćemo zbrinuti ambalažu.

4. Rok isporuke
Cilj nam je da isporučimo vašu narudzbu što je brže moguće. Naši rokovi isporuke variraju od proizvoda do proizvoda. Vremena isporuke prikazana na našoj web stranici su orijentaciono procenjeno vreme dolaska vaše robe. Iako očekujemo da ćemo moći da isporučimo vašu robu u skladu sa tim ne garantujemo isporuku u navedenom vremenskom roku. Imajte na umu da su rokovi isporuke prikazani radnim danima i ne uključuju vikende ili praznike. Isporuka za udaljena područja može kasniti 1-2 dana od procjenjenog vremena isporuke. Naveščemo procjenjeni datum isporuke na potvrdi vaše narudzbe. Trudimo se da vas obaveštavamo u slučaju da dođe do kašnjenja u isporuci, ali ne garantujemo isporuku na navedeni dan. Imajte na umu da duže vreme isporuke za jednu stavku može odložiti celu vašu narudzbu. Kontaktirajte nas ako želite da podjelimo vašu narudzbu kako bi dogovorili sukcesivnu isporuku robe.

 

5. Montaža i iznošenje
Mnogi od naših proizvoda se isporučuju u dijelovima kako bi troškovi transporta bili što niži za našeg kupca. Informaciju da li se proizvod isporučuje sklopljen ili je potrebna montaža možete pronaći pod specifikacijama proizvoda na svakoj stranici proizvoda. U mogućnosti smo da organizujemo montažu i ugradnju proizvoda uz dodatnu naknadu. Molimo kontaktirajte nas za više informacija.  

Ukoliko želite da se vaša roba unese u objekat, na sprat, u mogućnosti smo da obezbedimo uslugu iznošenja gde će tim profesionalaca dostaviti robu u prostoriju po vašem izboru, raspakovati robu i odložiti ambalažu. Ovo je usluga koja se naplaćuje i nije dostupna za sve narudzbe. Kontaktirajte nas ukoliko želite da ovu dodatnu uslugu dodamo na ponudu. Odgovornost kupca je da obezbedi da su pristupni putevi u zgradu, uključujući vrata, stepeništa i liftove, izmjereni kako bi se obezbedilo da se roba može unijeti na predviđeno mjesto. Takođe kupac je dužan da provjeri da li je nosivost ploče na spratu gde želi da postavi proizvod dovoljna za težinu željenog proizvoda (npr. sef, arhivski ormar). U slučaju da tim za isporuku ne bude u mogućnosti da isporuči robu na traženi sprat ili prostoriju zbog fizičkih ograničenja PRIM INVEST neće refundirati troškove isporuke i iznošenja i zadržava pravo da naplati naknadu za troškove vraćanja robe u naše skladište. Ako niste sigurni u bilo koje dimenzije kontaktirajte nas.

6. Narudzbe oštećene ili izgubljene u transportu
Iako nastojimo da štetu i gubitke prilikom isporuke svedemo na minimum, postoje situacije u kojima proizvodi mogu biti isporučeni oštećeni. U slučaju da vaša roba stigne oštećena, sledite proceduru koja je navedena u nastavku. Obratićemoo vam se sa riješenjem u najkraćem mogućem roku, a najkasnije dva radna dana nakon obaveštenja o šteti.

Poslovni korisnici
Molimo vas da nam pomognete tako što ćete provjeriti robu prilikom isporuke i primjetiti vidljiva oštećenja ili nedostatak po otpremnici. Imate pravo da zamolite vozača dostave da sačeka dok provjerite vašu robu. Nemojte potpisivati otpremnicu ako vidite bilo kakvo oštećenje na robi ili pakovanju. Molimo vas da u skladu sa tim sa vozačem evidentirate dokumentaciju o šteti, napravite par fotografija i da nas  obavestite u najkraćem mogućem roku a najkasnije u roku od 3 dana od prijema vaše isporuke kako bismo mogli da organizujemo zamjenu. Imate 3 dana od datuma isporuke da otpakujete svoju robu i provjerite sam proizvod da li ima skrivenih oštećenja i da se uvjerite da su svi dijelovi uključeni u isporuku. Skrivena oštećenja i nedostatak moraju biti prijavljeni našem timu za korisničku podršku u roku od 3 dana od prijema vaše isporuke. Ukoliko Vaša isporuka uključuje veliki broj artikala, molimo Vas da se potrudite da provjerite svu isporučenu robu. Imajte na umu da posle 3 dana povraćaj neće biti prihvaćen na osnovu oštećenja i da možete biti odgovorni za sve troškove vraćanja i zamjene. Da bismo olakšali potraživanje štete, zahtjevaćemo fotografije oštećenja i na ambalaži i na proizvodu. PRIM INVEST doo neće prihvatiti zahtjeve za štetu na robu koja je premještena u drugu zgradu ili lokaciju od one na koju smo mi isporučili. U slučaju reklamacije kupac ima pravo na zamjenu robe (ili rezervne delove, u zavisnosti od oštećenja u pitanju) koji će biti isporučeni besplatno ili na punu refundaciju (uključujući sve troškove isporuke). PRIM INVEST doo ne prihvata dalju odgovornost prema kupcu.


Privatni korisnici / fizička lica
Molimo vas da nam pomognete tako što ćete provJeriti robu prilikom isporuke i primJetiti vidljiva oštećenja ili nedostatak po otpremnici. Imate pravo da zamolite vozača dostave da sačeka dok proverite vašu robu. Nemojte potpisivati otpremnicu ako vidite bilo kakvo oštećenje na robi ili pakovanju. Molimo vas da u skladu sa tim sa vozačem evidentirate dokumentaciju o šteti, napravite par fotografija i da nas da nas obavestite u najkraćem mogućem roku a najkasnije u roku od 3 dana od prijema vaše isporuke kako bismo mogli da organizujemo zamjenu. Imate 3 dana od datuma isporuke da otpakujete svoju robu i proverite sam proizvod da li ima skrivenih oštećenja i da se uvjerite da su svi dijelovi uključeni u isporuku. Skrivena oštećenja i nedostatak moraju biti prijavljeni našem timu za korisničku podršku u roku od 3 dana od prijema vaše isporuke. Ukoliko Vaša isporuka uključuje veliki broj artikala, molimo Vas da se potrudite da provjerite svu isporučenu robu. Imajte na umu da posle 3 dana povraćaj neće biti prihvaćen na osnovu oštećenja i da možete biti odgovorni za sve troškove vraćanja i zamene. Da bismo olakšali potraživanje štete, zahtjevaćemo fotografije oštećenja i na ambalaži i na proizvodu. PRIM INVEST doo neće prihvatiti zahtjeve za štetu na robu koja je premeštena u drugu zgradu ili lokaciju od one na koju smo mi isporučili. U slučaju reklamacije kupac ima pravo na zamjenu robe (ili rezervne delove, u zavisnosti od oštećenja u pitanju) koji će biti isporučeni besplatno ili na punu refundaciju (uključujući sve troškove isporuke). PRIM INVEST doo ne prihvata dalju odgovornost prema kupcu.


7. Uslovi isporuke
Naši standardni uslovi isporuke su DAP, isporučeno na lokaciju kupca. Ako odlučite da preuzmete robu sopstvenim unapred dogovorenim prevozom važe uslovi besplatnog preuzimanja FCA, tada kupac postaje odgovoran za organizovanje transporta, eventualnu štetu prilikom transporta, potraživanja od osiguranja i sva druga pitanja transporta. Svi uslovi isporuke su u skladu sa INCOTERMS 2010. Teret se isporučuje u skladu sa Orgalime S2000.

8. Viša sila
PRIM INVEST doo nije odgovoran za bilo kakvo kašnjenje ili izostanak realizacije koji nastanu kao rezultat više sile, rata, nereda, ekstremnih vremenskih uslova, štrajkova ili bilo kojih drugih okolnosti koje su van naše kontrole.
Vraćanja, otkazivanja i promene
Naša politika povrata robe se odnosi na robu koja treba da bude vraćena pRIM INVEST-u zato što je kupac naručio pogrešan prozvod ili mu se prozvod ne dopada. Roba koja je oštećena prilikom isporuke pokrivena je našom politikom oštećenja u transportu. Roba koja je neispravna ili za koju se smatra da nije odgovarajuća je pokrivena našom garancijom za proizvod.

Politika povrata robe


1. Politika povrata robe

Kao kupac AJ proizvoda, imate opciju 14 dana da nam vratite svoju narudzbu. Roba mora biti nekorišćena, nemontirana, u originalnom pakovanju i stanju za ponovnu prodaju. Obavjestite nas u roku od 14 dana od prijema isporuke tako što ćete kontaktirati korisnički servis. Imajte na umu da troškovi isporuke neće biti vraćeni. Molimo kontaktirajte nas da razgovaramo o povratu. Imajte na umu da će povrat biti prihvaćen samo ako kupac ima pismenu saglasnost od PRIM INVEST-a doo pre nego što se roba vrati.

Imajte na umu da se neki artikli ne mogu vratiti. (pogledajte 1.3)


1.1 Povrat robe PRIM INVEST-u
Kupac ima dvije opcije kada vraća robu PRIM INVEST-u.


Organizovanje prevoza od strane Prim Invest-a

PRIM INVEST doo može organizovati preuzimanje proizvoda koje treba vratiti. Za ovo se naplaćuje naknada u visini troškova preuzimanja bez naše zarade na tome. Visina ove naknada će biti umanjena sa konačne cifre vrednosti povraćaja.
Dužnost kupca je da bude prisutan u vrijeme dogovoreno za preuzimanje robe i obezbjedi da roba bude spremna za preuzimanje. Ukoliko je roba isporučena na paleti ona mora biti ponovo paletirana, učvršćena i uvijena streč folijom pre preuzimanja. PRIM INVEST doo zadržava pravo da naplati dodatne troškove ukoliko roba nije pripremljena/zapakovana ili nije spremna za transport.


Molimo kupce da fotografišu robu pre pakovanja, pakete i palete pre njihovog preuzimanja, pošalju slike na info@priminvest.ba , kako bi dokazali stanje robe pre nego što ih predaju kuriru.

PRIM INVEST doo prihvata punu odgovornost za stanje robe od mesta preuzimanja sa lokacije kupca. Povraćaj novca će biti obrađen u iznosu dogovorenim sa kupcem (pogledajte #1.2).


Povrat robe PRIM INVEST vašim prevozom

Možete samostalno organizovati povratni prevoz, u tom slučaju vi odgovarate za eventualni lom ili štetu na proizvodima. Molimo kontaktirajte nas da dobijete adresu za povrat robe i uputstva.

PRIM INVEST doo neće pokriti nikakvu štetu na vraćenim proizvodima koju je prouzrokovala transportna kompanija organizovana od strane kupca i biće napravljeni odbici od iznosa koji treba da bude refundiran.


1.2 Obrada povrata
PRIM INVEST  doo će tražiti od kupca da dostavi fotografije robe koja treba da bude vraćena. Zadržavamo pravo da tražimo dodatne fotografije ukoliko bude potrebno. Naš tim za korisničku podršku će koristiti fotografije koje ste dobili da bi procJenio stanje robe u odnosu na nivoe stanja navedene u daljem tekstu. Ovaj nivo će odrediti da li je potrebno zaračunati odbitke za povrt u zavisnosti od stanja robe. Procjena se vrši komisijski prema procjeni tima za korisničku podršku. Ukoliko kupac ospori odluku, tražićemo dodatne fotografije ili dokaze koji potkrepljuju tu tvrdnju. Ako je PRIM INVEST doo ugovorio preuzimanje iznos povrata će biti dogovoren sa kupcem pre preuzimanja. Ako kupac koristi sopstvenu transportnu kompaniju PRIM INVEST doo će ponovo procjeniti proizvode po prijemu vraćene robe a zatim u skladu sa tim obraditi povraćaj novca. Obavestićemo kupca da li će se izvršiti odbici.


Odlično stanje / može se ponovo prodati kao novo (pun povrat novca)
Originalno pakovanje, upkovano kao što je bilo pri isporuci ili sa minimalnom diskretnom selotejp trakom za zatvaranje kutije ukoliko je potrebno
Svi delovi, komponente i uputstva su na broju
Nekorišćeno
Nemontirano
Nema oštećenja ni na proizvodu ni na ambalaži
Dobro stanje (odbitak 20%)
Neka oštećenja na originalnom pakovanju, pakovanje je ponovo zapakovano tako da kutija ne izgleda kao nova
Svi dijelovi, komponente i uputstva su na broju
Nekorišćeno
Nemontirano
Nema oštećenja na samom proizvodu
Srednje stanje (odbitak 40-60%)
Nedostaje originalno pakovanje
Nedostaju pojedini delovi, komponente ili uputstva
Tragovi upotrebe
Montirane pojedine komponente
Mala oštećenja na samom proizvodu
Loše stanje (odbitak 80 – 100% ; PRIM INVEST doo zadržava pravo da odbije povrat proizvoda)
Nedostaje originalno pakovanje
Nedostaju brojni dijelovi ili komponente
Veliki tragovi upotrbe
Proizvod je montiran
Proizvod je oštećen i treba da se odloži/reciklira
Prim invest doo zadržava pravo da naplati dodatnu naknadu za lagerovanje proizvoda za proizvode koji se vraćaju zbog greške kupca. Nastojimo da ove naknade svedemo na minimum. Imajte na umu da troškovi isporuke neće biti vraćeni. 


1.3 Roba koja se ne može vratiti
Kupac nema pravo na povraćaj ako roba spada u jednu od sledećih kategorija:
Proizvodi po posebnoj porudžbini (markirani, uštampani sa vašim logom i sl.). Neki proizvodi u našem asortimanu su označeni kao rađeni po narudzbi i ne mogu se vratiti. Ovi proizvodi su kao takvi istaknuti na pojedinačnim stranicama tih proizvoda na našoj web strani. Ove informacije možete pronaći u specifikacijama proizvoda. Takođe će biti navedeno na potvrdi vaše narudzbe. Morate nas kontaktirati odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od prijema potvrde narudzbe ako želite da otkažete te proizvode. Odbijene isporuke proizvoda napravljenih po posebnoj narudzbi ne podležu povraćaju novca.
Otirači po meri. Podloge isječene iz rolne, bilo od strane kupca ili od strane PRIM INVEST-a ne mogu se vratiti. Preporučujemo da kupac zatraži uzorak podloge pre naručivanja.
Personalizovani proizvodi i posebno naručeni artikli van našeg standardnog asortimana proizvoda. Ovo uključuje proizvode koji su napravljeni ili prilagođeni vašim zahtjevima, npr. drugačije boje ili veličine po mjeri, kao i proizvode za koje je kupac tražio da
 PRIM INVEST doo nabavi van našeg standardnog asortimana.
Roba naručena u količini većoj od 50 komada, preporučujemo da naručite uzorak kako bi utvrdili da li vam proizvod odgovara pre naručivanja pune količine.
Ne može se vratiti roba čija je vrednost veća od 1000 KM (bez PDV-a), osim ako se proizvodi razlikuju od prethodno naručenog uzorka.
1.4 Zamjena
U slučaju da kupac napravi grešku u svojoj narudzbi i zahteva zamjenu, Prim invest doo zadržava pravo da naplati naknadu za preuzimanje, ponovnu isporuku i obradu povraćaja. Originalna roba mora biti u stanju za ponovnu prodaju prema gore navedenim kriterijumima.


1.5 Povraćaj novca
Povraćaj novca će biti realizovan preko banke na račun kupca ili tekući račun za fizička lica. Obradićemo povraćaj novca u roku od 14 dana od prijema robe nazad ili zahtjeva za otkazivanje isporuke narudzbe.

Imajte na umu da troškovi isporuke neće biti vraćeni. 

2. Otkazivanje porudžbine
Ukoliko želite da otkažete svoju narudzbu, molimo kontaktirajte nas što pre kako ne bismo pravili nepotrebne troškove. Imajte na umu da otkazivanje narudzbe nakon slanja može izazvati dodatne troškove. U zavisnosti od gabarita robe, ove naknade mogu biti visoke. PRIM INVEST  doo zadržava pravo da naplati bilo koji iznos do pune vrednosti robe ukoliko se otkaže pre isporuke. Kada se roba pošalje troškovi isporuke neće biti vraćeni. Kupac nema pravo da otkaže proizvode personalizovane po narudzbi (navedeno u opisu proizvoda) nakon 24 sata od poručivanja. Svako otkazivanje takvih proizvoda biće naplaćeno po punoj vrijednosti robe.


3. Odbijanje isporuke
Ako je roba odbijena prilikom isporuke, PRIM INVEST doo će je vratiti u sklaadište i kontaktirati kupca da dogovore ponovnu isporuku. Ukoliko se to dogodi, kupcu će biti naplaćena ponovna isporuka. Ako se kupac predomislio i ne želi više poručenu robu ili se ne može dogovoriti ponovna dostava sa kupcem, PRIM INVEST doo će ovo smatrati otkazivanjem narudzbe nakon potvrde narudzbe  zadržavaju pravo da naplate kupcu bilo koji iznos do pune vrijednosti robe.


4. Unošenje promena u vašu narudzbu
Ukoliko želite da promenite svoju narudzbu na bilo koji način, molimo kontaktirajte nas što pre kako ne bismo pravili nepotrebne troškove. Imajte na umu da promjena vaše  nakon slanja možda neće biti moguća ili može uzrokovati dodatne troškove.


Garancija na proizvode
Svi proizvodi su automatski pokriveni sedmogodišnjom garancijom uz normalnu upotrebu. Ovaj period se ne odnosi na potrošni materijal. Duži garantni period za određene proizvode je jasno naveden gde je primjenljiv. Garancija se primenjuje od prvobitnog datuma kupovine proizvoda.

NAPOMENA: AJ proizvodi su uveli sedmogodišnju garanciju u Novembru 2021. godine. Svi proizvodi kupljeni pre te odluke podležu trogodišnjoj garanciji ukoliko nije drugačuje navedeno na računu.

Garancija pokriva kvarove i proizvodne nedostatke koji nastanu tokom navedenog garantnog roka. Garancija ne pokriva normalno habanje, ogrebotine, tragove ili oštećenja uzrokovana udarcima ili nesrećom. Garancija se ne primenjuje ako su napravljene izmjene na proizvodu, ako je korišćen u svrhe za koje nije projektovan ili ako je pogrešno uskladišten ili instaliran. Posebno poručeni artikli van našeg standardnog asortimana proizvoda (kao što su oglasi trećih strana na našoj web strani u trenutku narudzbe) nisu pokriveni garancijom. Za potrošni materijal, kao što su olovke za table, trake i papirna ambalaža, prenosimo garanciju proizvođača, koja je najčešće kraća od 1 godine.

U slučaju reklamacije, PRIM INVEST doo će pregledati proizvod i utvrditi da li je kvar pokriven garancijom. Ako se tokom garantnog perioda utvrdi da je proizvod neispravan PRIM INVEST doo može da popravi neispravan proizvod, pošalje rezervne dijelove, zamjeni ga novim ili vrati novac utrošen za kupovinu. PRIM INVEST doo je odgovoran za sve troškove koji nastanu u vezi sa popravkom ili zamjenom proizvoda, kao što su troškovi slanja. Ako proizvod više nije u ponudi AJ proizvoda, PRIM INVEST doo će ponuditi odgovarajući proizvod za zamjenu. PRIM INVEST doo je taj koji određuje šta čini odgovarajućim proizvod za zamjenu.

Ova garancija vam daje posebna prava i pruža vam se pored zakonskih prava koja su vam garantovana zakonom Republike BIH. To ni na koji način ne umanjuje prava koja su vam data zakonom. Prema zakonu o zaštiti potrošača u Republici BIH potrošač ima zakonsko pravo da podnese zahtjev za vraćanje novca ukoliko poručeni proizvod nije saobrazan sa proizvodom prikazanim i opisanim na sajtu kataloska-prodaja.ba 

Kupci su dužni da pročitaju uputstva i primenjuju bezbjednosne preporuke. Ukoliko nisu osposobljeni za montažu ili upotrebu proizvoda potrebno je da angažuju stručna lica za to. Poslodavci treba da angažuju stručno osoblje za rad sa poručenim proizvodima. AJ proizvodi/ PRIM INVEST  doo Valjevo se odriče odgovornosti za bilo kakvu povredu ili smrtni slučaj uzrokovane nestručnim korišćenjem ili rukovanjem proizvodima, za bilo kakav indirektan ili posledičan gubitak ili smanjenje dobiti, povećanje troškova, izdataka ili drugih zahtjeva za nadoknadu osim ako je to izričito predviđeno ovim Uslovima prodaje.

Informacije o proizvodima
1. Specifikacije i dimenzije proizvoda

Dajemo  sve od sebe da obezbjedimo da su sve informacije koje se odnose na proizvode na ovoj web strani tačne. Međutim, neke informacije navedene na sajtu mogu biti nejasne pa nas slobodno kontaktirajte ako vam treba potvrda dimenzija ili bilo koje dodatne informacije o proizvodu.

2. Štamparske greške

U slučaju da je proizvod naveden sa netačnom cijenom ili netačnim informacijama zbog štamparske greške ili zbog netačnih informacija dobijenih od naših dobavljača, PRIM INVEST doo ima pravo da odbije ili otkaže bilo koju narudzbu za taj proizvod.



3. Varijacije boja

Imajte na umu da iz tehničkih razloga može doći do malih varijacija u boji između proizvoda i slike prikazane na web strani ili u katalogu.

Za tapacirane proizvode preporučujemo da zatražite uzorak tkanine.

4. Uzorci proizvoda

Uzorci tkanina, uzorci laminata i uzorci podloga su dostupni besplatno na zahtev.

Za narudzbe veće količine, PRIM INVEST doo preporučuje naručivanje jednog artikla kao uzorka prIJe porUčivanja cIJele količine. Ukoliko naručujete proizvod kao uzorak obavestite nas i mi ćemo vam savJetovati najbolji način kako da se odlučite za odgovarajuće proizvode.
Definicija naših uslova prodaje
PRIM INVEST  doo poštuje i firme i fizička lica kao kupce. Svi ugovori sklopljeni sa PRIM INVEST doo se regulišu gore navedenim odredbama i uslovima i Zakonima o prodaji robe Republike BIH. U slučaju spora nadležan je sud u Sarajevu.

Pored navedenog PRIM INVEST doo ima za cilj da pruži odličnu uslugu svim kupcima. Ako imate problema sa proizvodima ili uslugom koju pružamo ne ustručavajte se da nas kontaktirate i mi ćemo učiniti sve da problem riješimo brzo i na vaše potpuno zadovoljstvo.